duminică, iulie 07, 2013

Fără trepte

  Cât de natural îmi înşir nopţile în viaţă. Aproape la fel de anatomic precum şirul vertebrelor unui om. Şi toate adăpostesc aceeaşi unică măduvă – tu. Îmi aşez nervii printre vertebre, căci toată lumea îmi spune că într-o iubire îţi trebuie cât mai mulţi. Dar nu va fi cazul nostru, iubitule. Nu, pentru că noi avem locul nostru în gura asta de univers, unde ph-ul e optim doar pentru noi. Şi-o să ne fim unul altuia şi smalţ şi carie. Şi nimic nu ne va salva.
  Vom fi falangele din indexul ce apasă pe trăgaci în ultima clipă de fericire. Şi câtă fericire între noi va zace, sudată de buzele noastre cu pretenţii de Columb.
  Nimic în plus, nimic în minus, doar necumpătarea egală a sentimentului din paranteza noastră dreaptă şi aşternută pe patul conjugal.
  Tot îmi doream eu să-ţi pierzi conştiinţa...
  Îmi păstrez cuvântul într-o coardă, căci gâtul nu-i mai mult decât o ladă de zestre a creierului. Dai din cap a salut şi-mi zic ‚,ce bine ar prinde acum o sticlă de vin, că romantismul ăsta îmi face aşa o sete ’’.
  Mă întorc mereu la măduva gândurilor mele -tu- şi chiar de-aş vrea, nu aş putea să te trec cu vederea pentru că liftul ăsta e tare strâmt.
 -Mai sus de 7?

Niciun comentariu: