miercuri, iulie 03, 2013

Ieşind din cadru

Azi cred c-am început
teribilul delir
în care mintea zace
cu atâta-nflăcărare,
de simt incendiu-n suflet
şi-mi torn pe creştet apă
trudind să limpezesc
un muc de lumânare.

Închideţi toţi nebunii
în casa asta mare,
îi las să locuiască
pe toţi la mine în cap,
să nu rămână-n lume
nevroză în răsuflare.
Închideţi-i pe toţi
şi puneţi-mi capac.

Aduceţi-i la mine
aşa cum sunt – cu arme,
iluzii şi cuţite,
neîmpliniri, pistol.
Ridic câte o pleoapă,
căci ochii-i ţin la mine,
sunt porţile maniei
văzute pe vizor.

Mai staţi puţin să intre
isterica  bătrână
ce-şi cară toţi copii
făcuţi cu un schizoid
şi-nchideţi tot azilul
în ochii mei albaştri,
lansaţi-ne în spaţiu
să cercetăm nimic.

Nu am vreo doleanţă.
Hai, daţi-mi foc la pleoape,
să râdă tot normalul
la glume-dinamite;
iubim – eu şi nebunii –
alăturarea-n noapte,
s-avem cu toţi în cursă
sandale dezlipite.
N-aveţi decât să râdeţi,
eu am imunitate,
iubesc şi n-am vreo frică
- sunt un artist complet,
căci cred în paranoia
de toată viaţa, poate...
mă doare în aripă
- elicopter dement.

Nu am nicio problemă,
lansaţi-ne pe Marte,
uitaţi-vă cum zboară
toţi fluturii din noi
şi-or să vă roadă ura,
rămâne sănătate.
Dar dragilor, nebunii

ştiu drumul înapoi.

Niciun comentariu: